Obchodní podmínky www.gastroobaly.cz - Internetový obchod se spotřebním zboží a technologií v oboru gastronomie
Logo Centrum gastronomie Sušice s.r.o.

Všeobecné podmínky obchodu obchodní společnosti

Centrum Gastronomie Sušice s.r.o.
se sídlem Volšovská 1214, 342 01 Sušice
IČO: 26382644, DIČ: CZ26382644
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu Plzeň, oddíl C, vložka 16835

 

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
  2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
  3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
  4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
  5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
  6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
  7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
  8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
  9. ZPRACOVÁVÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  10. DORUČOVÁNÍ
  11. AUTORSKÉ PRÁVO
  12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 

 

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ  
  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Centrum Gastronomie Sušice s.r.o., se sídlem Volsšovská 1214, 342 01 Sušice, IČO: 26382644, DIČ: CZ26382644, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu Plzeň, oddíl C, vložka 16835 (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a podnikajícím subjektem a korporací (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové presentaci umístněné na internetové adrese www.gastroobaly.cz (dále jen „webová prezentace“), a to prostřednictvím rozhraní webové prezentace (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
  2. Společnost Centrum Gastronomie Sušice s.r.o. je obchodní společnost dodávající zboží a služby (dále jen „zboží“) pouze podnikajícím subjektům a korporacím. Kupující odesláním objednávky prohlašuje, že je podnikajícím subjektem nebo korporací, ve smyslu právních předpisů České republiky. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
  4. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
II. UŽIVATELSKÝ ÚČET  
  1. Webové rozhraní obchodu umožňuje, že kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  2. Na základě registrace kupujícího provedené na webové prezentaci může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“).
  3. Při registraci na webové prezentaci a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  4. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
  5. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  6. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 24 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
  7. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
III. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY  
  1. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je objednávka zboží kupujícího doručená prodávajícímu. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena teprve okamžikem, kdy obchodník prodávajícího zašle kupujícímu "Potvrzení o registraci objednávky". Do doby doručení "Potvrzení o registraci objednávky" kupujícímu nemůže být žádný úkon prodávajícího vykládán jako akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy kupujícím.
  2. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Obchodní podmínky jsou součástí webového rozhraní obchodu a kupující je na ně před vlastním uskutečněním objednávky dostatečně upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
  3. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  4. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty. Konečná cena včetně všech poplatků je uvedena ve sloupci „Kč s DPH“. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. V ceně zboží není zahrnut podíl kupujícího na ceně přepravy zboží do místa určení. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  5. Webové rozhraní obchodu obsahuje v části „Obsah košíku“ také informace o podílu kupujícího na ceně dopravy zboží do místa určení dodávky. Informace o nákladech na přepravu zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
  6.  Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
    1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
    2. údaje o výši Recyklačního poplatku (příspěvek známý pod zkratkou PHE) na historická elektrozařízení a případné další poplatky, pokud jsou stanoveny,
    3. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o způsobu doručení objednávaného zboží 3.6.4. informace o podílu kupujícího na přepravě zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
  7. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
  8. Kupující obdrží neprodleně po odeslání objednávky její kopii elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Zde může kupující ještě jednou provést kontrolu obsahu jeho objednávky. Doručená objednávka je v souladu s těmito Obchodními podmínkami považovaná za návrh Kupní smlouvy ze strany kupujícího.
  9. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena teprve okamžikem, kdy obchodník prodávajícího zašle kupujícímu "Potvrzení o registraci objednávky". Do doby doručení "Potvrzení o registraci objednávky" kupujícímu nemůže být žádný úkon prodávajícího vykládán jako akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy kupujícím.
  10. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku kupujícího nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, případně na základě dohody s kupujícím provést záměnu zboží, pokud se:
    1. zboží již nevyrábí nebo
    2. zboží již nedodává nebo
    3. výrazným způsobem změnila cena zboží. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku ceny zboží a služeb, bude mu tato částka vrácena zpět v hotovosti nebo bezhotovostním převodem na jeho účet. K uzavření kupní smlouvy tak nedojde.
  11. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
IV. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY  
  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
    1. v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese provozovny Centrum gastronomie Sušice, Volšovská 1214, 342 01 Sušice;
    2. v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
    3. v případě platby zálohy nebo zvláštního ujednání v kupní smlouvě bezhotovostně převodem na účet prodávajícího: 777222999/0300, vedený u společnosti ČSOB a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
  2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také jeho podíl na přepravném ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
  4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 10 dnů od uzavření kupní smlouvy, pokud v ní není uvedeno jinak.
  5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
  6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.10.), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
  7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
  8. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu před odesláním (předáním) zboží a je jako součást přepravní dokumentace umístěna na vnějším obalu zásilky. Na základě žádosti kupujícího jej zašle v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
V. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY  
  1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo vyrobeno nebo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky, tištěného autorského díla nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího –Centrum gastronomie Sušice, Volšovská 1214, 342 01 Sušice, či na adresu elektronické pošty prodávajícího obchod@gastrosusice.cz.
  3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  5. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu zaplacenou kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
  6. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
VI. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ  
  1. K dopravě zboží využívá prodávající služby externích dopravců. Zboží je doručováno k hlavnímu vchodu budovy místa určení kupujícím. Pokud přepravce nezastihne kupujícího, zanechá vzkaz a pokusí se zboží doručit v následující pracovní den. Pokud ani nyní kupujícího nezastihne, přepravce uloží zboží ve svém depu (skladu), kde si kupující může zboží vyzvednout v provozní dobu depa (skladu) přepravce po dobu sedmi kalendářních dnů od data druhého pokusu o doručení zboží.
  2. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
  4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené se skladováním a jiným způsobem doručení.
  5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  6. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
  7. V případě, že zásilka rozměrově anebo hmotnostně přesáhne parametry externího přepravce, bude zásilka rozdělena do vícekusových zásilek kde náklady spojené s vícekusovými zásilky nese kupující. Na tuto skutečnost bude kupující upozorněn prostřednictví uvedeného kontaktu v objednávce. 
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ  
  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
  2.  Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
    1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
  5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
  6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
VIII. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN  
  1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy obchod@gastrosusice.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
  4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
X. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ  
  1. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
  2. Kupující souhlasí se shromažďováním, uchováním a zpracováním osobních údajů obsažených ve formuláři správcem Centrum gastronomie Sušice s.r.o., Volšovská 1214, 342 01 Sušice, Česká republika, IČO: 26382644 (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené ve formulářích, a to na dobu vypršení kupní smlouvy a splnění zákonných daňových zákonů ode dne uzavření obchodní smlouvy. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Se všemi vyplněnými částmi formulářů jsem byl/a seznámen/a, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.
  3. Účel zpracování osobních údajů: V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené ve formuláři shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely zasílání obchodních sdělení subjektu údajů prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány). Sumarizované údaje z tohoto formuláře mohou být použity správcem pro statistické účely, a to pro vnitřní potřebu správce.
  4. Prohlášení správce: Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.
  5. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
  6. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
  7. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele na základě smlouvy mezi zpracovatelem a správcem. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
  8. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
  9. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
  10. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.8) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
    1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
    2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
  11. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
  12. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
  13. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
  14. Předpokládá se, že osoba mladší 18ti let, má souhlas od svého zákonného zástupce, který je seznámen s obchodními podmínkami.
XI. DORUČOVÁNÍ  
  1. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.
XII. AUTORSKÉ PRÁVO  
  1. Vztahy kupujícího a prodávajícího a jejich práva a povinnosti se řídí Obchodními podmínkami publikovaným na „na webovém rozhraní obchodu“ a také platnými právními předpisy v České republice.
  2. Grafické návrhy, lay-out, grafikcé označení - loga a fotografie podle této smlouvy (i webová prezentace s jejímž obsahem se seznamujete jsou autorským dílem a nelze je bez souhlasu autorů volně užít. K jejich užití je nezbytné uzavření licenční smlouvy a předmětem ochrany autorským právem podle zákona č. 121/2000 Sb. o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů. Zásah do autorských práv může být trestním činem.
XIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ  
  1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
  3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
  5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: Centrum gastronomie Sušice, Volšovská 1214, 342 01 Sušice, adresa elektronické pošty obchod@gastrosusice.cz, telefon: +420 376 520 544. V Sušici, dne 10. 5. 2014 Čestmír Kulíšek jednatelka společnosti Centrum gastronomie Sušice s.r.o.

O prodejci
Kontakt