REKLAMAČNÍ POSTUP - POŠKOZENÁ ZÁSILKA.
Poškození zásilky prosím hlaste nejpozději do 2.pracovních dnů při převzetí zásilky od přepravce a to telefonicky na čísle: 606 063 362. Možnost také e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Pro zahájení reklamačního řízení je důležité zaslat fotodokumentaci, která by měla obsahovat následující fotografie:

  1. Etiketa s číslem zásilky,kde je uveden příjemce.
  2. Balení celé zásilky(alespoň ze dvou úhlů)
  3. Balení poškozeného zboží (výplně,balík zevnitř.)
  4. Pokud je zboží na paletě,tak celou zásilku včetně palety.
  5. Obaly,kartony(vše v čem je zásilka doručena) - nevyhazovat,ponechat u sebe k případnému dořešení reklamace.

Každá fotografie by neměla přesahovat velikost 180 kB (800 x 600). Pokud máte fotografie ve větším formátu,tak zašlete v každém emailu max. dvě fotografie. Při obdržení všech nutných náležitostí Vás budeme kontaktovat o způsobu vyřízení dané reklamace. Bohužel při neposkytnutí všech potřebných podkladů,nemusí být Vaše reklamace vyřízena ve Váš prospěch. Velice moc Vám děkujeme za dodržení daného postupu. Urychlí nám to proces vyřízení reklamace.